شنبه ۰۸ اردیبهشت ۰۳

جوشکاری و آهنگری در کرج

خدمات فروش بالابر صنعتی ،درب اتوماتیک پارکینگ ،کرکره برقی کلیه خدمات نصب ، راه اندازی ، تعمیرات و فروش

جوشکاری و آهنگری در کرج

۱۹۵ بازديد
ساخت و نصب حفاظ آکاردئونی ، تعمیرات لولا درب و پنجره، ساخت و نصب نرده روی دیوار ،جوشکاری و خورده کاری در کرج ، ساخت و نصب نرده شاخ گوزنی ، ساخت و نصب حفاظ پنجره ، جوشکاری قفل آویز انباری، نصب توری پانچ بر روی درب پارکینگ، نصب پلی کربنات و ایرانیت فایبر گلاس در بالکن منازل جوشکاری سیار در کرج، جوشکاری پایه شکسته جک هیدرولیک درب پارکینگ، نصب آرام بند درب ورودی...
کلیه خدمات در کمترین زمان ممکن به وسیله افراد با تجربه و متعهد، کافیست برای انجام امور با ما تماس بگیرید ،حتی برای مشاوره و استعلام قیمت در خدمت شما همشهریان هستیم .

برای انجام کلیه خدمات با ما تماس بگیرید

09197941740

کارگاه جوشکاری آهنگری در کرج ، جوشکار اسکلت ، جوشکاری در کرج ، روش های جوشکاری ، جوشکاری ، آهنگری کرج ، درب و پنجره آهنی ، سازه فلزی ، اسکلت فلزی نما ، خدمات جوشکاری سیار ، آهنگری و جوشکاری در کرج ، جوشکاری سیار در کرج ، کار جوشکاری در کرج ، حفاظ نرده اسکلت ، جوشکار ساختمان ، جوشکاری سیار ، محافظ درب ، خدمات جوشکاری ، درب و پنجره فلزی ، کارگاه آهنگری در کرج ، حفاظ آکاردئونی ، جوشکار صنعتی ، ساخت درب پنجره آهنی ، کارگاه آهنگری کرج ، آدرس آهنگری 

جوشکاری در کرج

نکات مهم آموزش جوشکاری برق که حتما باید بدانید!

در مطالب گذشته آموزش هایی را درباره جوشکاری الکترود و آرگون و همچنین آموزش تصویری جوشکاری زیر آب در اختیار شما قرار دادیم . امروز در این پست می خواهیم شما را با نکاتی که در حین جوشکاری باید رعایت کنید را به شما یادآوری نماییم.

مقدمه:

همانطور که می دانید جوشکاری یکی از مشاغل پر زحمت و یکی از رشته های آموزشی سازمان فنی و حرفه ای می باشد. جوشکاری انواع مختلفی دارد که در تمام آنها باید نکات ایمنی را رعایت کرد تا از خطرات احتمالی در امان بود.

منبع آموزش

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.