چهارشنبه ۰۸ فروردین ۰۳

بالابرهای هیدرولیکی

خدمات فروش بالابر صنعتی ،درب اتوماتیک پارکینگ ،کرکره برقی کلیه خدمات نصب ، راه اندازی ، تعمیرات و فروش

بالابرهای هیدرولیکی

۱۸۵ بازديد
بالابرهایی که به صورت ثابت در کارخانه ها ،منازل مسکونی و مراکز خرید جهت حمل بار یا نفر مورد استفاده قرار می گیرند و با محرک هیدرولیکی کار میکنن، بالابر هیدرولیکی یا آسانسور هیدرولیکی یا بالابر خانگی یا هوم لیفت گفته می شود .

برای بالابرهای هیدرولیکی سازه فلزی مختص خود آنها  طراحی و ساخته می شود  و نیازی به ساخت سازه دیگری در هنگام نصب ندارند . در این سازه های فلزی از ریل های Tشکل آسانسوری در ابعاد T9 و T16 ، کفشک های صنعتی و شفت انتقال قدرت که توسط روغن نیروی لازم را وارد میکند  ،قرقره های هادی جابه جایی کابین که هر قرقره به وسیله یک رشته زنجیر به کابین متصل شده اند ، استفاده شده است.

بالابرهای هیدرولیکی




مهم ترین حُسن آسانسورهای هیدرولیکی امنیت بالای این نوع بالابر است. نیروی محرکه بالابر هیدرولیکی ، روغن ، جک هیدرولیکی و سیستم هیدرولیک است که باعث می شود افراد با اطمینان خاطر از بالابر استفاده نمایند. در زمینه ایمنی می توان به این موارد اشاره کرد :
مجهز بودن بالابر به شیرهای قفل کن در مسیر رفت و برگشت روغن که موجب می شود در صورت بروز پارگی در شلنگ هیدرولیک، کابین بالابر به طور کامل متوقف شده و به هیچ عنوان امکان سقوط بالابر وجود ندارد.
اگر ظرفیت اضافی روی سکوی یا کابین بالابر هیدرولیکی سوار شده باشد، تا تخلیه بار یا نفرات مازاد، بالابر عمل نخواهد کرد.

نصب بالابر هیدرولیکی 

مجهز بودن بالابر به یک شاسی مکانیکی که در صورت قطعی برق می توان کابین بالابر را به صورت دستی به پایین هدایت نمود.
ایزوله شدن تمام مدارهای فرمان ، لیمیت سوییچ ها ، کلید درب های بالابر و نشانگرها. به این معنی که خطر برق گرفتگی به هیچ عنوان وجود ندارد.
ضرایب ایمنی بالا در قطعات اصلی بالابر هیدرولیکی . به طور مثال ضریب ایمنی زنجیر بالابر هیدرولیکی، شلنگ هیدرولیک همگی 10 هستند که این ضرایب بالا بیانگر ایمنی هر چه بیشتر بالابر هیدرولیکی یا آسانسور هیدرولیکی یا بالابر خانگی یا هوم لیفت ها هستند.
از ویژگی های دیگر دیگر بالابر هیدرولیکی یا آسانسور هیدرولیکی یا بالابر خانگی یا هوم لیفت ها می توان به موارد زیر اشاره کرد :
قابلیت نصب انواع درب روی کابین بالابر از جمله درب های آکاردئونی، درب های اتوبوسی، درب های آسانسوری 
قابلیت نصب انواع کابین روی آسانسور هیدرولیکی از جمله کابین با ورق آلومینیوم، کابین یو پی وی سی، کابین پی وی سی، کابین با ورق پانچ، کابین استیل، کابین ام دی اف و کابین با ورق آجدار. که هر یک از این کابین ها کاربری های مختلفی دارند. به عنوان مثال کابین های با ورق آلومینیوم و ورق آجدار برای مصارف کارگاهی ،کابین های با استیل برای مصارف مواد قضایی هستند.
قابلیت نصب امکانات لوکس داخل اتاق بالابر همانند پیجینگ، چراغ داخل کابین، فن، نشانگر، کفپوش و ... طوریکه می توان گفت که کلیه امکانات و تجهیزات آسانسور روی بالابر هیدرولیکی ثابت امکان پذیر است.
بی صدا بودن بالابر هیدرولیکی یا آسانسور هیدرولیکی، که باعث می شود بتوان بالابر هیدرولیکی را حتی در منازل مسکونی نصب نمود.

نصب بالابر صنعتی

امکان نصب موتورهای صنعتی در دو نوع تک فاز و سه فاز

ویژگی بسیار مهم دیگر بالابر هیدرولیکی یا آسانسور هیدرولیکی یا بالابر خانگی یا هوم لیفت یا بالابر فروشگاهی این استفاده از قطعات استاندارد و مورد تایید موجود در بازار که باعث راحت تر در دسترس قرار گرفتن هر چه بهتر آنها و اطمینان در امر نگهداری و تعمیر قطعات میباشد.
تنوع ظرفیت در بالابرهای هیدرولیکی و آسانسورهای هیدرولیکی. ظرفیت های 300 کیلوگرم الی 5 تن

 تنوع در نوع سازه از دیگر ویژگی های بالابر هیدرولیکی یا آسانسور هیدرولیکی یا بالابر خانگی یا هوم لیفت است بالابرهای هیدرولیکی در انواع تک دکله، دو دکله، دو دکل کنار هم و چهار دکله طراحی و ساخته  می شوند. ابعاد بسته به محل نصب بالابر هیدرولیکی  متغیر است که می توان از ابعاد مختلفی برای سبد بالابراستفاده نمود. به عنوان مثال ابعاد کوچک مناسب فروشگاه های کوچک است و ابعاد بزرگتر را می توان برای کارخانه ها استفاده کرد. حتی می توان وانت نیسان را همراه با بار داخل آن، روی سبد بالابر هیدرولیکی قرار گیرد و جابه جایی در طبقات صورت گیرد.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.